7 februari

  2012-02-07 / 21:17:12 / Vardag /

Ligger helt utslagen i soffan efter varit överallt och handlat! Gick ifrån skolan vid 5!!! Omg kände att jag inte hade något liv då men jag och Ebba skulle ju till affären och handla inför vårat disco på fredag. Är inte alls lika stressad nu för att nu är allt inhandlat, alla lappar sitter uppe och tidningen kommer och intervjuar oss på torsdag så då kommer vi locka lite mer kunder!

Var precis och handla igen med mamma för i morgon ska ju vi till Romme med skolan så har köpt lite matsäck. Ska testa alla kläder och lägga fram allting så jag inte glömmer nånting. Min buss går 05.35 i morgon bitti till skolan........ Kommer dööööö!!

Nu ska jag äta dyng mycket mat och sen duscha. Ska sova typ 10 så jag är pigg i morgon!

Blir inga bilder för det går tydligen inte..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious