9 februari

  2012-02-09 / 22:55:48 / Vardag /
Ja igår var vi som sagt i Romme med skolan. Det gick bra att åka för att vara första gången på 1 år. Jessica och dom andra lurade mig så jag åkte några svarta backar, men det gick jätte bra jag visste ingenting förens vi satt på bussen hem haha! Bussresan var ju också rolig haha, jag Jessica och Evelina satt nere med några 3or och vi fick reda på en hel del haha! 

Kom hem vid 7 tiden och då åt jag mat och fixa mig sen vid klockan 11 gick jag och la mig. Sov 10 timmar, det är alltså dubbelt så mycket än vad jag brukar sova. Det var ganska så jätte skönt faktiskt! Åkte till skolan vid 9 men var inte med på idrotten för jag och mitt företag skulle på intervju med tidningen så imorgon får alla kolla i Karlskoga tidning och kuriren!!

Idag vid halv 4 hämtade vi nyckeln till lokalen och har fixat lite nu på kvällen. Jag Ebba och Jessica ska dit imorgon ganska tidigt och fixa det sista sen var det lite problem med några saker men det skulle det komma några och fixa det åt oss. Så imorgon klockan 6 gäller det, liv eller död! 

Ska snart lägga mig och sova för är jätte trött.. Ska inte vara med på idrotten imorgon så har sovmorgon men ska upp ganska tidigt ändå.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious