Dag 1 - Presentera mig själv

  2012-02-01 / 14:27:07 / Vardag /
Ja jag heter ju som sagt Linnéa Anna Margaretha Tjus. Jag är född den 7 januari 1995 på Karlskoga BB, så nu är jag alltså 17 år. Min mamma heter Inger och min pappa Mikael men han kallas Europe av min vänner. Jag har 4 st syskon, Thomas 24år Rickard 27år Cecilia 35år och Camilla 37år. Jag har 6st syskonbarn. Jag går på Karlskoga Idrottsgymnasium och läser Ekonomi med världens bästa tjejor och världens bästa klass, super duper glad över att jag valde den här skolan! Jag bor i Karlskoga och har gjort det i hela mitt liv men när jag blir äldre så vill jag flytta till USA. Jag är tillsammans med världens bästa pojkvän Emil. Vi har varit ihop i 3år och snart 3 månader! Jag har en hund som är 1/4 siberian husky och resten schäfer. Hela mitt liv har jag viljat ha en schäfer men jag har varit hundrädd och var det till o med när vi fick Molly. Jag satt uppe i min våningssäng i flera dagar innan jag våga klappa på henne haha! Ja finns nog inte så mycket mer att berätta om mig själv, men om jag missat något så kommer det nog komma upp inom dom kommande 30 dagarna! 



jessica

sluta ljug vavavavava!!!

2012-02-01 @ 14:31:13
URL: http://jessicaholm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious