Dag 10 - Mina rädslor

  2012-02-10 / 11:35:02 / Vardag /
• Sprutor men det har jag redan skrivit en gång. Det gör ont och är äckligt. När jag bröt min handled när jag var mindre, ända gången jag grät på kvällen var när dom satt i sprutan i armvecket... Fyyy!

• Jag hatar insekter, fiskar och kryp.. Dom är äckliga och fula, speciellt grodor.. Jag vågar inte ens stoppa ner handen i vårat akvarium haha..

• Spöken eller andar, samma sak. Skit rädd för sånt skit, och det blir ju inte bättre av att min mormor säger att hon känner att det är nån här i våran lägenhet på nätterna...

• Tandläkaren.. Som tur är har jag inte varit där på över ett år nu men ska väl snart dit.. Jag hatar när man får en sån där grej i munnen som röntgar tänderna, jag höll på svälja en sån när jag var liten och sen dess tycker jag inte om såna..

• Lite löjligt men när jag är själv hemma eller på kvällarna när jag är ensam uppe så stänger jag alla dörrar. Dom måste vara helt stängda, inte ens lite öppen det går inte. Det är nått jag fått för mig på sista tiden.

• När jag till exempel på morgonen står och borstar tänderna så står jag och kollar på handtaget och låset i fall det skulle börja röra på sig. Tror jämt att det är någon utanför som ska hoppa på mig.. När jag duschar brukar jag också kolla ibland ifall det är låst eller inte haha..

Sen är jag lite rädd för andra saker men det kommer jag inte på just nu, men det är vanliga saker som nästan alla inte tycker om!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious