Dag 3 - Fem sanningar om mig

  2012-02-03 / 19:28:26 / Vardag /

- Jag är ett Disney freak. Har sätt dom flesta Disney filmerna och kan se dom tusen gånger om!

- När jag kollar på film så gråter jag mer när ett djur dör, än när människor dör. Om det är en hund klarar jag inte av att kolla.

- Jag har mycket hellre på mig Emils tröjor än mina egna, eller killtröjor över huvudtaget. Det är både snyggt och skönt!

- Tack vare att jag börja på Karlskoga Idrottsgymnasium har jag blivit ett träningsfreak. Om jag inte får träna 3 4 ggr i veckan blir jag sur och irriterad på allt och alla. Men det är ju bra för då håller jag mig i form!

- Jag är jätte spruträdd! Stick i fingret går bra men inte mer. Jag klarar inte ens av att prata om det. Och jag tycker det är äckligt när man typ ser leder och senor i handlederna och på händerna. Det är skit äckligt!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious