Flyttat!

  2012-02-14 / 18:21:25 / Vardag /

Idag vid 12 kom det några gubbar hem till oss och skulle fixa i hallen. Våran granne som bor över oss, hennes avloppsrör har det blivit en stor spricka i och det går bakom våran vägg i hallen och ner till affären som är under vår lägenhet. Vi kände att det börja lukta för en månad sen fast det är först nu dom gör nånting åt det. Så idag bröt dom bort väggen och golvet och ska börja ordna det där. När dom höll på fixa det så gick det inte att vara där inne, det lukta bajs. Jag menar verkligen bajs! Så mamma och jag packa ihop våra saker och åkte hem till pappa där vi är nu. Här ska vi bo ett tag för dom ska hålla på i vår lägenhet i minst 6 veckor, i bästa fall!

Jag har bara internet på mobilen så uppdatering kommer inte bli lika ofta. Ska försöka skriva när jag är i skolan.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious