Mitt lov!

  2012-02-29 / 14:32:28 / Vardag /
Nu ska jag skärpa mig! Har ju som sagt haft lov och nu i veckan har jag hur mycket som helst att göra. Har två stycken arbeten, hade prov i tisdags och idag hade jag några jäkla svenska ord.. 

Lördagen efter vi fick lov så var ju jag som sagt uppe i Sälen. Hur skönt som helst var det där uppe! På tisdag kvällen kom vi hem och då var det bara att packa om för på onsdan åkte jag och Sanna upp till Västerås. På torsdan när Emil och dom var i skolan så åkte jag Sanna och Malin in till stan och skulle shoppa lite men det sluta med att vi käka lunch bara och det gick 220kr... Sen dess har jag varit en fattig människa.. På fredan åkte vi hem till Karlskoga igen och på kvällen blev det lite partaj. Kom i säng vid 2 nångång. Hela lördan låg jag och Emil i soffan och kollade på tv och gjorde ingenting. På söndan åt vi massa tårta för Emils pappa fyllde år.

I måndags så var jag i skolan igen efter en veckas lov. Efter skolan hämta Emil mig och Jessica och sen på kvällen käkade vi Sibylla med mamma. I tisdag efter skolan åkte jag till stan med Jessica sen gick jag hem till Emil. Senare tog jag bussen hem till Sanna och var där nån timme. Igår tränade jag för första gången på 1 månad typ, det var jätte skönt även fast det var zumba. Efter skolan åkte jag först hem till Emil sen hem till mig. Vi åt mat sen sov vi här. Jag sov jätte skönt men Emil sov i soffan för min säng är för liten haha.. Idag hade jag sovmorgon för jag börja kvart i 11. Lång skoldag var det så nu är jag jätte trött.

Jag ska snart lägga mig i sängen och kolla på ett avsnitt Oth som jag inte sätt på flera veckor, mitt liv går under typ. Imorgon börjar jag 9 med träning sen ska jag vara i skolan hela dan och plugga. Sen ska jag till stan och fika med Jessica Mathilda och Evelina sen på kvällen ska jag hem till Jessica och göra tacos!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious