Ett liv för länge sen..

  2012-01-19 / 01:12:10 / <3 /
Jag fick ju spotify premium av pappa innan jul då, och då var vi ju så smarta att vi gjorde ett nytt spotify konto så alla mina playlist ligger på de andra kontot så nu har jag suttit och lagt över all musik till det nya och kollat igenom alla listor. Jag hitta min första lista och herregud vilken minnen man har till alla låtar!

Sitter just nu och lyssnar igenom den och bara tänker tillbaka till 6an och 7an. Vilka jäkla stunder man hade då! Varje dag så gjorde vi något kul, vi cykla överallt och var helt galna. Det har varit den bästa tiden i mitt liv. Vi sket i alla och bara körde på haha! Saknar den tiden som fan när alla var kompisar med alla och killar inte fanns, vi brydde oss bara om varandra. Vi 4, det vara det ända som fanns i min värld då. Helt sjukt va kul jag hade med er. Men nu är allt bara minnen. Minnen som jag aldrig kommer glömma. Dom kommer alltid finnas kvar hos mig, både bra och dåliga. Jag tycker det är läskigt att veta att vi 4, som har hållit ihop så länge trotts allt som hänt oss, vi kommer aldrig mer dela en stund tillsammans. Någon gång kanske men jag tror faktiskt inte det. Vi går allihopa på olika skolor och har nya kompisar. Vi kanske har vuxit ifrån varandra vem vet. Jag önskar jag kunde spola tillbaka till 6an och njuta av tiden med er igen. Ni 3, vi 4, kommer jag alltid minnas. Igår när jag städa mitt rum bara satt jag och kolla på alla bilder oss som jag har haft på väggarna. Jag tog ner allting och la i mitt album istället för jag vill inte ha bilder från en tiden jag vet inte kommer tillbaka. Helt ärligt saknar jag er och oss som tusan, skulle göra vad som helst för att allt skulle ordna sig. 

Ja det skulle bli ett inlägg om musik men slutade väldigt känslosamt och ledsamt. Har gått och tänkt hela veckan på allt som varit så det bara brast nu.. 

HÄR är musiklistan btw!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious