1 Juli

  2012-07-01 / 23:38:00 / Vardag /
Hehe ja nu är det en vecka sen jag skrev här.. iPhone appen för blogg.se fungerar fortfarande inte och det gör mig väldigt sur!!!! 

Ja min vecka har ju varit spännande, eller? Minns inte ens vad jag har gjort. Jag har bara varit hemma och chillat. Fast i onsdags jobbade jag som fasiken på Karlskogafesten. Var där från 10 på dagen till typ 12 på kvällen tror jag. Aldrig varit så trött eller haft så ont i fötterna som jag hade då!! Fuck Converce! Sov inte så mycket den natten för det gjorde så jävla ont i fötterna, har fortfarande blåsor och äckliga grejer...

Dagen efter så skulle mamma och jag iväg och göra manikyr och pedikyr. Men de blev inget för mig, eller jo jag förlängde naglarna så nu har jag gelénaglar. Dom sitter hårt som berget men hon gjorde inte rent naglarna så det syns igenom att det är massa smuts bakom och det går inte att klia sig ordentligt, de gör mig vansinnig!

Sen i torsdags så har jag umgåtts med Emil. Har haft de jätte mysigt och bra! Men eftersom han jobbar imorgon så kan han tyvärr inte vara här och göra mig sällskap..

Vovvsen min är sjuk så fick åka hem klockan 10 imorse och gå ut med henne. Var hos veterinären i torsdags och tog blodprov och hon blev röntgad. Dom kom fram till att hon har någon slags katarr så hon har fått medicin för det. Medicinen gör så hon måste kissa typ varannan timme så har sprungit ute och i hela dagen. När vi kom hem upptäckte jag att hon hade kissat inne på mitt rum, tycker så synd om henne! Men hon kommer snart bli frisk som tur är!!


Cajsa

han blev bara så gammal så vi fick ta bort honom. han hade ont överallt.

2012-07-02 @ 08:28:43
URL: http://cjssong.se
Cajsa

han blev bara så gammal så vi fick ta bort honom. han hade ont överallt.

2012-07-02 @ 08:28:43
URL: http://cjssong.se
bysaandra hobbyfotograf

hoppas du får en bra dag! :)

2012-07-02 @ 12:04:02
URL: http://bysaandra.webblogg.se
Anonym

söt blogg! :)

2012-07-06 @ 22:06:10
URL: http://bysaandra.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious