Fredag den 13

  2012-07-13 / 01:58:00 / Vardag /

Tjaba Tjena hallå!! Det var bara 2 veckor sen jag skrev här, det är ju ingenting.. Helt ärligt hatar jag sommarlov! Det ända som är skönt är att slippa gå upp tidigt och plugga. Jag har knappt gjort någonting på 1 månad.

Den här veckan har jag legat i sängen hela dagarna och kollat på How i met your mother. Har kollat en säsong om dan.. Dåligt väder är det också annars hade jag solat hela dagarna, hatar Sveriges väder!! Fast jag var ju faktiskt på bio i tisdags med Mathilda och såg LOL. Den var jätte bra och vi satt och grät haha. Som tur är får jag äntligen träffa Emil imorgon! Och på lördag åker vi ner till Liseberg över dagen med minibuss! Kul att någonting äntligen händer! Och om mindre än 2 veckor åker jag och mamma till Turkiet! Sola och bada hela dagarna! Och sen återstår 3 veckors sommarjobb innan skolan börjar igen. Plugga måste jag göra också för har två stora prov när jag kommer tillbaka i mina 2 favorit ämnen, historia och religion....

Ja just nu ligger jag i sängen och kan inte sova. Somnar väl vid 3 som jag gjort hela veckan.. Idag är det fredag den 13, fast det är ingen otursdag för idag är det Jessicas födelsedag hurra hurra HURRA!!!!!!! Tyvärr är hon i Spanien så kan inte fira henne, fast den 24de så ska vi ha överaskningsfest för henne som hon inte vet om, säger vi hihi!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious