25 Juni

  2012-06-25 / 16:30:43 / /
Skrev precis ett jätte bra inlägg sen försvann det. Hatar blogg.se just nu, kommer inte på deras iPhone app heller! 

Kort om helgen. I fredags var jag hos mormor och morfar med familjen. På kvällen så åkte jag hem till Adam där Emil och alla andra var. Fick dra hem en full och arg pojkvän på kvällen, kom i säng vid halv 2. I lördags var vi i Lunedet och klappade på djuren och käkade glass. Vi hann ta en fika i solen innan regnet kom. På kvällen käkade vi gott och hade det bra. Igår åkte Camilla och dom hem igen till Norge. Träffade min farmor och farfar en sväng också. Gjorde inte så mycket mer igår, käkade pizza från memo och kollade på NCIS och big band theory. 

Idag har jag bara legat i soffan och degat. Det är perfekt filmdags väder så ska strax se på The Vow. Skulle egentligen träffat Emil men så blev det ju inte.. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious