Home Sweet Home!

  2012-06-05 / 21:30:38 / Vardag /

Hemma i Karlskoga igen! Kom hem igår vid 4 nån gång,var skit trött. Sov knappt nått på planet eller innan.

Träffade mina underbara vänner igår när jag kom hem och idag i skolan! Så kul att se alla igen! Hade knappt några lektioner idag, betygsamtal bara typ. Efter skolan gick jag Mathilda Jessica och Johanna hem till mig, Malin kom efter en stund sen gick vi upp till kupolen och kollade på balen. Alla var jätte fina!! Om två år är det min tur, jag ska åka brandbil då med Matti och Jessica!!

Imorgon är det Sveriges nationaldag så jag är ledig från skolan, ska sova som fan! Plugga också, kanske gör nått mer skoj, vi får se! Hoppas de är sol så att jag kan sola lite, känner mig blek.. All min brunhet har försvunnit bara för vi åkte bil hela veckan..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious