Jag lever!

  2012-06-13 / 00:11:25 / Vardag /

Ja hallå jag lever! Det kan man inte tro så dåligt som jag uppdaterar här! Är ju som sagt på semester uppe vid vår stuga i Jämtland, eller ja vi har ett hus och en stor gård här uppe. Min farmor växte upp här och nu äger hon det så vi åker hit varje sommar. Vi har inget rinnande vatten eller riktig toalett så det är dass som gäller här uppe haha! Det ligger 40 minuter utanför Östersund ute på landet. Närmaste affär ligger 6 km här i från. Älskar att vara här uppe, man kan gå klädd hur man vill och va en riktig slusk haha!

Vi kom hit i lördags som sagt. Vi har inte gjort så speciellt mycket. Pappa har köpt en åkgräsklippare så han klipper gräset hela tiden haha. Igår var vi till Lillänge och stor handla mat. Har grillat nästan varje dag och Molly lever livet som får springa lös vart hon vill!

Imorgon är det redan onsdag och vi åker hem på lördag. Vi får se vad vi ska göra resten av veckan. Om jag minns rätt så skulle det vara fint väder varje dag här. Eller ja, fint och fint, det skulle inte regna! Ska försöka dra ut och springa lite imorgon, det finns ju skog överallt så får väl se om jag hittar tillbaka hem. På lördag kommer vi hem på eftermiddagen nångång, direkt då ska jag åka hem till min gos och sova hos honom. Det ska regna på söndag så det blir en riktig mysardag!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious