Skolavslutning och Student

  2012-06-10 / 00:21:08 / Vardag /

Halloj där!

Nu har jag äntligen sommarlov och grejer! Hade en jäkla bra dag igår. Startades med att gå upp tidigt för Ebba kom till mig så vi fixa oss och massa. Åkte till skolan ihop med Mathilda. Hade avslutning ihop med hela skolan i aulan, stipendium och sånt delades ut. Jag fick även gå upp på scenen och ta emot ett kuvert bara för jag ställde upp och servera på studenternas middag. Fick en biobiljett. Lärarna hade även gjort en liten film, skratta så jag tjöt haha! Fikade lite med våran underbara mentor Josefin, sa hejdå till alla klasskompisar och kollade på alla fina studenter som sprang ut från skolan.

Gick till stan med tjejerna i klassen och käkade lunch tillsammans. Stod även och kollade på alla studentflak. Jag längtar så jäkla mycket tills det är våran tur. Jag kommer nog gråta mig igenom hela dan då haha. Kommer vara så jäkla lycklig och även ledsen för jag kommer lämna klassen och skolan. Igår när folk höll tal eller när vi ens prata om det fick jag gåshud och tårar i ögonen. Det är helt sjukt!

Vid 6 drog vi hem till Sara och hade en lite grillkväll, vi var bara tjejer som satt och hade det bra och bara mös. Senare på kvällen åkte jag och Jessica vidare till Ellinor där Johanna, Klara och alla var. Hade det jäkligt kul där med. Hela dagen och kvällen var ett stort plus!

Vid 12 blev vi hämtade så då åkte vi hem, fast inte till samma ställe. Somna direkt när jag kom hem. Halv 3 fick jag besök, som även stannade hela natten med mig. Vaknade upp bredvid världens bästa, underbaraste känslan som finns!

Hela dagen idag har jag åkt bil. Kom fram vid 3 4 nån gång tror jag. Sen dess har vi städat och fixat i stugan. Imorgon vet jag inte vad som händer. Ska ut och springa en sväng bara sen kan vad som helst hända!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious