Sunday

  2012-06-18 / 00:43:12 / Vardag /
Hemma i Karlskoga igen efter en veckas semester på landet. Väldigt skönt med vanlig toalett och riktig dusch! Kom hem igår vid 5 tiden och då hoppade jag in i duschen och gjorde mig i ordning för kalas hemma hos Alice. Hon bjöd på jätte god smörgåstårta och kladdkaka! Var där hela kvällen sen åkte vi hem till Emil där vi mös till film och bara hade det bra! Idag har vi bara degat, kollat på film och myst. Underbart! Kom hem vid 9 och la jag mig i soffan bredvid mamma och kollade på NCIS. Just nu ligger jag i sängen och försöker ladda ner en film på mitt sega internet men det funkar inte så bra.. Käkar lite popcorn och kollar på big bang theory medans den ska bli klar.

Imorgon ska jag försöka få upp lite bilder från USA. Det är 2 veckor sen jag kom hem, sjukt vad tiden går fort.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious