Sveriges Nationaldag!

  2012-06-07 / 01:47:18 / Vardag /

Låg ute och solade en timme förut, kände mig som hemma i värmen igen! Vid 4 cyklade jag iväg till Nobel för att se på fotboll med Mathilda och Jessica, Erika gjorde oss även sällskap! Kb vann med 12-1 haha, de var inte ens en rolig match.. Efteråt cyklade jag och Matti ner till McDonalds där vi åt lite glass och satt och prata i typ 1 timme. Gick hem till mig och skrev en 100-saker-vi-ska-göra-innan-studenten lista! Kom till 30 men ska fortsätta fylla på den haha! Käkade mat sen åkte Matti hem. Sen dess har jag kollat på tv med mor och pluggat.

Just nu ligger jag i sängen och försöker att sova men de går inte.. Är jetlaggad fortfarande.. Jag är hungrig också, men har inget att äta.. Sov inte så mycket igår natt heller för jag fick ett samtal halv 2 på natten och sen låg jag vaken några timmar! Men det gör mig ingenting för det var världens bästa som ringde och väckte mig!

Klockan 8 har jag prov, mitt allra sista innan sommarlovet. Jag hoppas de går bra även fast jag inte sovit så värst mycket. Sen har jag bara städdag hela dagen imorgon och skolavslutning på fredag!

Grattis Sverige på dagen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious