Wednesday

  2012-06-20 / 23:17:40 / Vardag /
Igår åkte jag aldrig till stan, Mathilda kunde inte ses så jag låg hemma i sängen och kollade på film istället. Vid 5 kom Emil hit så vi tog en liten powernap innan vi käkade först hemma här för Thomas och Emelie var här med Nova, sen vid 8 åkte vi till Katrinedalskrogen med Sanna, Fredde, Sophie och Kolle och käkade lite mer. Åkte sen hem hit och kollade på fotboll och sov.

Jag gick upp klockan 5 imorse för att min latmask till pojkvän är sååå seg på morgonen och vill inte gå upp och kan inte stänga av ett alarm heller... Gick upp och gjorde frukost åt honom och sen när han hade gått kunde jag inte somna om, tog typ 1 timme.. Sen när jag väl somna sov jag till halv 1 haha. 

Ebba kom hit vid halv 2 ungefär, vi åkte moppe hela dagen. As kul!!! Åkte ner till stan och fikade innan jag shoppade loss. Handla för 800kr haha.. Men jag köpte bara nödvändiga saker, säger vi! Efter vi hade shoppat klart så åkte vi ut till Ebbas stuga och sen vidare till Lunedet där vi la oss i solen och sola och käkade jordgubbar. Har aldrig i hela mitt liv ätit så goda jordgubbar vi gjorde, fyfan va underbara! Låg där i några timmar och sen åkte vi hem till mig och kollade på film och hade mys. Idag var en helt perfekt dag, sjukt vad vädret påverkar en. 

På stan köpte jag ett par jeans. Mina första jeans sen i 7-8an!!! Hittade världens finaste klänning på Jon&Jonna, blev helt kär i den! Den kostade bara 500kr haha.. Sen köpte jag lite små saker och en grej till Emil! 

Nu ska jag se på film och sedan sova hade jag tänkt. Jaaa godnatt!!




hobbyfotograf

Glad midsommar :D

2012-06-22 @ 11:19:12
URL: http://bysaandra.webblogg.se
Cajsa

hejsan! allt bra med dig idag? :)

2012-06-23 @ 20:50:49
URL: http://cjssong.se
hobbyfotograf

allt bra idag? :)

2012-06-26 @ 17:46:29
URL: http://bysaandra.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious