Fredag igen!

  2012-03-23 / 15:55:15 / Vardag /

Nu är det fredag igen! Underbart väder och varmt! Har varit i skolan en sväng och tränat core imorse. Om nån timme drar jag upp till Sälen med pappa över helgen.

Veckan har gått fort och det har hänt en del. I måndags var det mässa inne i Örebro. Tog bussen dit vid 8 och var inte hemma för ens efter 9, en väldigt lång dag! Tisdag var bara en jobbig dag, var allmänt sur och irriterad. Onsdag minns jag inte ens haha, nått gjorde jag iaf. Och igår tog jag spruta i skolan.. Har ont i armen och är stel.. Hatar sprutor..

Eftersom dom fortfarande inte blivit klar med vår hall så bor vi borta hos pappa och där har vi ingen internet så jag har inte skrivit på ett tag. Men förhoppningsvis är dom klara nästa vecka så då flyttar vi tbx igen. Saknar min säng!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious