Hemma dag!

  2012-03-14 / 23:42:45 / Vardag /

Var hemma från skolan idag. Hade migrän imorse när jag vakna men det gick över sen vid lunch ungefär. Ingen värk kvar men lite yr och ibland snurrar allt för mig.. Har gjort klart en powerpoint idag på ungefär 15 sidor som jag och Jessica ska redovisa imorgon, undra hur många som kommer somna under tiden haha. Var ute med Molly i det fina vår vädret också, så himla skönt ute! Jätte varmt i solen om det inte blåser. Har färgat håret också, hade en grå utväxt så kände att det var dags att få bort den. Inte gjort så mycket mer idag.

Imorgon ska jag upp vid 8 och käka frukost och sen ta bussen till skolan 8.40. Har idrott direkt på morgonen, gött! Ingen speciell skoldag. Efter skolan ska jag träffa Sanna och senare kommer Emil hem!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious