Söndagshäng!

  2012-03-04 / 22:04:47 / Vardag /
Igår vaknade jag upp i Jessicas soffa vid 11 tiden eller nått. Vi gjorde frukost och kollade på filmer. Vid 3 ungefär gick jag hem till Emil och duschade och fixade mig innan Sanna och Fredde skulle komma. Vid 6 åkte jag Emil Mårten Kolle och Broms och käkade pizza. Åkte sen hem till Emil igen allihopa och var där hela kvällen. Kom i säng vid 12 1 eller nått men vakna flera gånger för det var folk som lekte jaga på undervåning.. Haha! 

Vaknade idag vid halv 11 och gick upp och åt. Kollade på tv, käka lunch och duscha. Typ så har min dag sätt ut. Lite söndagshäng! Åkte hem till pappa vid 6 och sen dess har jag ätit mat och beställt kläder. Ska alldeles strax hoppa in i duschen igen för jag tvätta aldrig håret imorse, så smart som jag är. Sen ska jag sova tidigt för imorgon ska jag till skolan typ vid 7 för jag måsta plugga. Har matte prov vid 8 men jag är ju så smart så jag glömde böckerna i skolan så jag får råplugga imorgon bitti när man är som piggast!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious