Sunday

  2012-03-26 / 07:34:13 / Vardag /

Nu har helgen varit också. Det går så himla fort! Tillbringa gårdagen i Sälen och åkte skidor, jätte varmt men dålig snö. Har väldig träningsvärk idag. Kom hem igår kväll vid 8, åkte nästan direkt till Emil.

Idag har vi inte gjort nånting. Vi har kollat på tv och legat i sängen och varit sura på varandra haha. Åkte hem efter nån timme och käka och gjorde faktiskt klart en komplettering!! Applåder till mig!! Var ute och gick en snabbis också.

Klockan står ställd på kvart i 6 för jag ska upp och duscha och så får jag skjuts till skolan av pappa. I veckan har jag 2 prov, läxor, på torsdag ska jag på handledarkurs på körskolan och ska jag till stan och köpa presenter för ska på två kalas/fest på fredag. En stressig vecka kommer det bli och det betyder dålig uppdatering.. Sorry..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious