Tacoskväll

  2012-03-03 / 00:53:28 / Vardag /

Min dag har varit jätte bra, iallafall ibland! Började med träning som var lite mindre kul eftersom jag hade glömt mina skor så jag träna i Converse så nu mår mina knä inte så bra.. Efter träning gick jag hem till mamma och duschade, har inte varit där på evigheter känns det som :( sen tog jag bussen till skolan och åt lunch och försökte plugga lite men det gick inte så bra. Tog bussen till stan med Jessica och Evelina och där mötte vi upp Mathilda och Rebecka för vi skulle göra en ekonomi uppgift. När vi var klara gick vi till som hemma och jag åt club toast, ap gott! Efteråt gick jag och Jessica och köpte mat och godis. Färgade hennes hår också sen kom matti och Rebecka tillbaka så vi käkade tacos och kaosade. Sen dom gick har vi kollat på film och jag gjorde klart mitt idrottsarbete. Ska snart sova tror jag för båda två ligger och gäspar.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious