8 mars

  2012-03-08 / 21:33:49 / Vardag /
Började skoldagen men idrott, gick lätt som en plätt. Till lunch fick vi kött, potatisgratäng och beasås och tårta till efterrätt bara för dom äntligen blivit klara med skolmatsalen som det har varit vattenläcka i i 11 veckor. Hade svenska prov som jag tror gick väldigt bra! Fyllde i någon enkät som handla om kondomer och sen fick vi sluta. Haha rolig skoldag! Efter skolan drog jag till stan med Ebba och köpte lite inför discot som är i morgon. Efter det kom pappa och hämta mig så då åkte vi hem och jag städa och fixa lite på mitt rum. Vid 6 tiden kom Sanna hit en snabbis så vi satt och prata lite o så. Kollade på Oth för en tag sen, fy sjutton säger jag bara! Jag har bara 4 avsnitt kvar av alla som finns :(

Imorgon har jag träning 07.30!!!! Ush säger jag bara!! Efter det drar jag till skolan och pluggar och äter lunch sen om vi är klara så drar jag hem och packar inför Sälenresa imorgon kväll. Min bror från USA kommer hem imorgon också så han följer med upp till Sälen och åker lite med oss. Emil och hans familj ska också upp dit så kommer säkert träffa dom där uppe. Ska bli jätte skoj!

Nu ska jag gå ner och käka med mamma och pappa sen ska jag sova tidigt. Ha en trevlig kväll!

En gammal bild på mig och min vän Yes!



jag

kort hår jag hade omg omg omg omg!!!

fina vi va <3

2012-03-08 @ 22:34:47
URL: http://jessicaholm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious