Långledigt!

  2012-05-20 / 22:41:01 / Vardag /

Har haft en jätte bra långhelg. Bara massa bra med det. Grilla och hade de bra ute i blinäs i fredags. igår hade jag en härlig kväll och även imorse med en person som jag aldrig trodde jag skulle vara med igen..

Idag har jag hunnit med ganska mycket. Kom hem vid 2 tiden och då åkte jag och köpte nya skor och MAX. Var och tog ut pengar så allt är fixat inför resan. Ska bara packa ur väskan och se vad jag egentligen behöver med mig.

Ska alldeles strax sova för ska upp tidigt imorgon och duscha. Skola hela dagen lång imorgon och på kvällen ska jag äta ihop med mamma och pappa för kommer inte se pappa på 3 veckor typ.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious