Måndag 21 Maj

  2012-05-21 / 23:14:00 / Vardag /

Lång skoldag idag. Varmt som tusan ute men vi har bara suttit inne.. Fick en bunt med arbeten på 60 sidor som jag ska plugga in och sen ha prov på när jag kommer tillbaka ifrån USA, då har jag nått att göra på planet i 10 timmar..

Efter skolan kom mamma och hämtade mig. Var och handla och packa lite grejer från lägenheten för vi åkte bort till pappa efteråt. Jag har suttit ute i solen och pluggat, blev klar med 2 saker. Vi grilla jätte god mat med tzatsiki till och käkade jordgubbar med grädde.

Nu ligger jag död i soffan och ska snart sova. Imorgon har jag sovmorgon för jag börjar 10 men har matte nationella i typ 4 timmar eller va de är så måste ladda upp batterierna! Imorgon efter skolan drar jag till Som hemma med mina underbara tjejer och äter god mat och firar lite innan jag åker. Sen ska jag packa hela kvällen och skriv check lista typ. Börjar bli jävligt nervös nu!!!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious