Nervös!!

  2012-05-23 / 23:25:47 / Vardag /

Det är redan onsdag och om 1.5 timme ska jag till busstationen för att ta bussen som går mot Arlanda! Har precis packat klart väskan och är nervös som tusan!! Om ett dygn, i svensk tid så är jag redan framme och klockan är då runt 5 6 tror jag. Det är 6 timmars skillnad så kommer bli knas när jag kommer hem igen.

Vill bara meddela att ingen får skicka sms eller ringa mig där borta, eller jo ni får men har inte mitt simkort i utan köper ett nytt där borta. Om det skulle vara något så får ni skriva på Facebook så svarar jag så fort som möjligt!

Gör säkert ett inlägg senare eller imorgon innan vi sätter oss på planet! Shit pommes va nervös jag börjar bli!!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious