Rastlös

  2012-05-24 / 03:42:29 / Vardag /

En rastlös Linnéa som inte kan sova.. Vill vara framme nu! Det är ljust ute nu igen. Vi har mindre än 1 timme kvar till Arlanda.

Vi körde på en älg med bussen förut. Jag blev jätte rädd. Jag satt och halvsov och så kände jag hur bussen börja broms jätte hårt så jag slänger mig upp och ser en älg på vägen. Den hamnade under och sen sprang den iväg. Jag satt längst fram så jag såg allting.. Hatar när djur skadar sig.. Men älgen blödde ingenting som tur va men Thomas sa att den skada sig inuti sig. Varför ska djuren springa ut på vägarna för, dom har ju sina skogar.

Blev även väldigt ledsen när jag läste detta om min underbara Sheldon, jag som ville gifta mig med honom!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious