USA - Destin

  2012-05-29 / 03:00:46 / Vardag /

Var uppe med tuppen imorse, klockan 5! Packade in i bilen sen så åkte vi. Jag sov kanske en timme i bilen, resan gick snabbare än vi trodde. Vi åkte genom små byar eller vad man ska säga, allting påminde om filmen The lucky one. Det var lite häftigt för trodde jag såg platsen där dom spelade in det hela tiden haha.

När vi börja närma oss så såg vi bara klarblått vatten och vit sand, totally awesome! Åkte direkt till stranden och hoppade in i vattnet. Så jävla skönt! Var där några timmar sen åkte vi till ett ställe och käkade mat. Buffé med goaste efterrätten.

Förut var vi och gick på stranden. Jag kan inte fatta att jag är i Florida, så himla häftigt!! Vill aldrig åka härifrån!!

Just nu är vi på vårt hotel. Fick nyss byta rum för det var stopp i avloppet.. Vi ska nog bara ligga inne och se på film resten av kvällen. Jag har bränt mig idag så fryser hela tiden.. Imorgon ska vi stanna kvar här i Destin och va på stranden, senare på kvällen åker vi mot Orlando och går på Disneyland på onsdag!!!!!!!!!!!

LIVING THE DREAM




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious