USA - pool/mid town

  2012-05-28 / 02:04:45 / Vardag /

Låg vid poolen i några timmar idag. Gick jätte långt, nästan 1 mil. Åt gyros på en grekisk resturang. Tog äckliga shots som skulle vara jätte bra för kroppen, höll på att spy! Gick i en park där de var jazz festival och gick även igenom mid town. Åt nyss middag och nu ska vi packa och göra oss redo för imorgon.

Vid 5 inatt, 11 på förmiddagen i svensk tid, så åker vi till Destin. Det är en storm påväg till Florida och runt där så vet inte riktigt hur planerna blir. Jag hoppas på att vi kan åka till Disney World men det får vi väl se. Sen ska vi nog mellan landa i Charleston och Savanna och sen vidare upp till Raleigh på bröllop. Jag hoppas jag kommer ha internet nån gång under veckan, just nu kör jag på wifi över telefonen på Rickard och Jenns nätverk. Så några bilder kommer komma upp på ett eller annat sätt.

Kolla på linneatjus@instagram eller Linnéa Tjus på Facebook.

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious