USA - sova!

  2012-05-25 / 04:16:51 / Vardag /

Hallå hallå! Skriver live från Atlanta haha. ÄNTLIGEN ligger jag i sängen och ska sova. Har knappt sovit nånting på flygen..

Vårt första flyg från Stockholm till Paris var försenat 1 timme och när vi då kom fram till Paris fick vi första åka nån buss från planet till terminalen och då börja vi springa för att leta efter andra flyget och vi sprang överallt och åkte buss där men vi och 8 stycken till missade flyget. Stod där hur länge som helst men tillslut fick vi nya biljetter till nästa flyg plus att vi fick gratis mat på flygplatsen medan vi vänta. Sen var de massa krångel när vi skulle gå på flyget för då var det en otrevlig fransk tjockis som inte släppte in oss så vi fick ställa oss på sidan.

Ja det var inte en så rolig start på resan men de löste sig tillslut. Vi fick inte sitta bredvid varandra på andra flyget men jag fick en bra plats, allra längst bak på ett hörn så jag kunde ligga ner och sova nästan. 13 timmar flygresa totalt och jag sov kanske 4 timmar. Vi startade resan klockan 1 på onsdag till torsdag natten och kom fram klockan 1 torsdag till fredag natten i svensk tid nu alltså. 4 timmars sömn på 24 timmar känns väldigt skönt plus att jag är sjuk.

Nej nu ska vi absolut inte klaga! Jag trivs jätte mycket här! Vi gick på en rundtur förut i området och det var så himla kul att se! Det bästa var ju att vi såg en kille i gräset med en stor jäkla gris! Det var inte en hund som man brukar vara ute med i solen, nej det var en skit stor gris! Alla byggnader är så coola och allt är häftigt. Det är typ som på filmer. Vi gick på nån ghetto gata förut och där stog dom och höll på grejsa med saker och sånt, precis dom med filmer!

Nu ska jag sova hela natten och dagen! Är så trött att allt snurrar. Klockan är nu 22.12 här och imorgon ska jag upp vid 11 och duscha och sen vet jag inte vad vi ska göra. Dom håller på spela in en film här utanför på gatan så jag ska ställa mig i bakgrunden!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious