20 November

  2012-11-20 / 15:49:55 / Vardag /
Klockan är bara 4 och det är svart ute. Vill inte va med om det här tråkiga vädret. Önskar det kunde vara vår/sommar så man kan gå ute i shorts och sitta och grilla på kvällarna. Fast först så ser vi fram emot vintern. Åka massa skidor uppe i Sälen. Ska typ bo där varje helg om jag får bestämma, jag har ju faktiskt säsongskort.

Om ungefär 15min ska jag gå ner mot körskolan för jag ska på teorikurs. Ska gå på det varje tisdag i 4 veckor tror jag det var. Fyller om 1.5 månad så måste kämpa med körkortet nu så jag kan få det så fort som möjligt. Ska bli så skönt att kunna åka bil överallt istället för att passa busstider. 

Annars så har jag ont i min rygg. Jag tror jag har njurbäckensinflammation men får se hur det är imorgon. Då blir det medicin och utan träning ungefär 2 veckor, as kul.......



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious