26 November

  2012-11-26 / 21:23:52 / Vardag /
Måndag igen och en vecka närmare lov och jul. Helgen som var har varit super bra. I fredags så hade jag och Emil myskväll och låg bara hemma hos honom. I lördags gick vi upp tidigt och sen vidare till nobelhallen där Jessica, Mathilda och Niklas väntade på oss. Vi tog oss en bowlingmatch, tjejer mot killar. Vi tjejer vann för att vi är bäst. Efter det åkte vi hem till mig och käkade ''tacos'' haha, det blev en misslyckad köttfärs.. På kvällen åkte jag och Emil till hans mamma för middag hos henne, satt kvar till 12 för vi såg på film. Hela söndan hade vi mysdag, Har sån tur att jag har världens bästa pojkvän! Goaste i världen!!

Skolan idag var jätte seg. Var super trött och lektionerna kändes vara flera timmar långa. Efter skolan var jag ute med vovvsen först och sen skulle jag egentligen träna men jag somna i soffan efter maten heheheeee. Den här veckan har jag fullt upp. I morgon efter skolan ska jag iväg och kolla på en lokal och sen har jag körkortsteori i 2 timmar. På onsdag efter skolan ska jag på arbetsintervju, är jätte nervös!! Om allt går som de ska så kanske jag får börja redan på torsdag efter skolan, jag håller alla tummar och tår jag har!! Torsdag och fredag ska jag plugga om det inte blir något annat. Lördag åker jag till Sälen och förhoppningsvis ska åka skidor!!! Det ska ju vara 15 minus här hemma så där uppe kommer de säkert va 20 25 minus. 

Annars så är livet ganska bra just nu. Hoppas jag verkligen får jobbet så jag kan få in lite pengar plus att jag har nånting att göra efter skolan. Annars ligger jag bara hemma och slappar och gör ingenting, så jävla lat. Hoppas att de kommer snö så det blir lite ljusare ut, blir så deprimerad av höst vädret!



Anonym

Snygg tjej, snygg röv!!

2012-11-26 @ 21:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious