Lov

  2012-11-04 / 23:53:38 / Vardag /
The lov is now over. Imorgon är det tillbaka till skolan och vardagen idag. Varit skönt med lov, fått vila upp mig men ändå har det hänt lite. I måndags så var jag en hel dag i Ullared med min mor. Handla inte så himla mycket nödvändigt men hade ont i hela kroppen efteråt! I torsdags så jobba jag i Österledskyrkan för kvällen. Min barndoms kompis Elina hade anordnat Actionaid Music Night där hon samla in pengar åt utsatta och fattiga kvinnor och barn i hela världen. Det kom massa band och spela musik och det var lotteri. När kvällen var slut så hade hon fått ihop över 5000kr, jätte lyckad kväll!
 
Resten av dagarna har jag umgåtts med Emil och i fredags träffa jag mina favoriter igen efter en hel vecka ifrån varandra. Det firade vi med halloweenfest, det blev en sista minuten utklädnad haha, vet inte riktigt vad jag var. Typ hårdrockare/indian/min pappa haha. Hade en as kul kväll med mina vänner, och även mina gamla kompisar. Skratta hela tiden och gör fortfarande när jag tänker på det! En riktig riktig lyckad kväll! Hade en jätte bra kväll igår också. Var hos min faster och åt mat med resten av familjen Tjus. Jätte trevligt var det och efter så åkte vi hem till huset och spelade spel. Annars så har helgen varit kaos, inga detaljer där. Men idag är jag glad och allting är bra!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious