4 Oktober

  2012-10-04 / 22:17:18 / Vardag /

Håret är nyfärgat och jag är nyduschad. Imorgon vid 9 ska jag klippa mig och sen är jag redo för klassfoto! Efter skolan ska jag hem och packa lite sen vidare ut till Matti för tjej/mys kväll!


Igår efter skolan åkte jag ner till stan med Jessica och Mathilda och leta brallor, hittade några på en gång och köpte även hårfärg. Åkte hem till mig med Mathilda och färga håret på henne. Hon sov kvar så vi myste till det med pizza, ansiktsmask och film.


Imorse gick vi upp tidigt för vi skulle till skolan och ta spruta. Det var den sista jäkeln så nu är det över! Hade tråkiga lektioner men fick äta pannkaka!!! Godaste som finns!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious