Greyhound

  2012-10-16 / 20:36:00 / Vardag /
Bloggar från datorn på första gången på länge! Använder den inte typ längre, har mobilen till allt!

Måndag och tisdag har gått jätte fort! Igår va en sån där super skratt och mongo dag typ, vet inte riktigt vad vi höll på med haha. Var och träna på kvällen med Yes, körde 1 timme på crosstrainer. Sov knappt nånting i natt för jag har blivit sjuk, IGEN!!! Mått som ett as idag, snorar och ont i halsen, plus mensvärk på det. Kan inte bli bättre dag... Efter skolan åkte jag till stan med Jessica och Liza, kollade lite maskerad dräkter och så. Gick och sola en halvtimme ihop med Jessica, tänkte att vi måste få lite färg till halloween. Sen så rev vi typ ut hela min ena garderob och leta efter kläder till halloween, har krånglat massa med det men nu har vi nog bestämt oss. Det är ju faktiskt bara två veckor kvar!!!!! Bra att vara ute i tid!

Just nu sitter jag här själv och lyssnar på musik men funderar på att se på Oth men vet inte om jag törs det. Är på läskiga avsnitt just nu och är själv hemma haha.. Mamma är och käkar med några kompisar och kommer inte förens om 2 timmar typ, helt själv med vovvsen. Jaaaaa, kuul jul. Idag firar jag och Emil 47 månader för er som ville veta det. Jätte bra, ska bli typ 2000 månader till. Nej men det var väl allt jag ville säga. Tänkte passa på att skriva lite så Jessica blir glad på mig! 

Här är min fin vän!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious