Hungry hearts

  2012-10-18 / 21:01:28 / Vardag /
Idag är en sån dag som är varje dag nu för tiden. Är trött på livet och hatar skolan. Är så jävla skoltrött just nu så det är sjukt. ''Det blir bättre nästa vecka när ni får höstlov så får ni vila lite'' Nej det blir det absolut inte, har lika mycket ångest iallafall. Har ett prov nästa vecka i svenska, fick typ 30 sidor idag som vi ska plugga på till nästa torsdag. Det handlar om hur Island var på 1000-talet, om jäkla runer och skit, varför ska vi kunna det idag för? Tror inte jag ska tillbaka i tiden så har ingen användning för det. 


Veckan efter lovet har jag 3 prov efter varandra.. Matteprov på onsdag, som är AS svårt, fattar ingenting plus att man inte får hjälpa på lektionerna! På torsdan så har vi samhällskunskapsprov, om politik typ, vet inte riktigt än vad vi har prov på. Och på fredan så har jag prövning på hela Religion kursen, så jäääääävla kul!! Vill bara dra nånstans, hoppa av skolan, börja jobba. Skiter i om jag får vara på Ica hela mitt liv, jag orkar inte mer!!!!!!!!!!!


Glad och positiv tjej, ja jag vet. Jag vill inte vara sjuk för jag vill träna!! Vill träna hela tiden, 24/7, nu, alltid! Skriver som alla andra fjantar, satsar på beach 2013, även fast jag inte visar mig på stranden nån gång. Inte i karlskoga iaf, men nästa sommar så har jag körkort så då ska jag åka överallt hela tiden och aldrig vara hemma.


björn

tjenare bajskiss! gillar du att äta bajs? isåfall kanske du vill följa med hem till mig och äta pasta och currybajs!

2012-10-27 @ 18:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious