26 September

  2012-09-26 / 21:33:23 / Vardag /
It's onsdag igen. Jag börjar bli sjuk, mår inge bra idag. Har ont i huvudet och är helt seg. Imorse tränade jag inte för jag var hos sjukgymnasten. Ska börja med en ny sort behandling, jag får elstötar runt om muskelfästet i höften och det gör JÄTTE ont! Men jag hoppas det blir någon skillnad. Åkte till skolan vid 11 och åt lite mat, hade ekonomi och en helvete till matteprov. Jag är nästan 100% säker på att jag inte klara det, precis som hälften av alla andra som gjorde det.. 


Här hemma har jag inte gjort så mycket förutom att sökt jobb och suttit vid datorn. Skulle behövt plugga på hur mycket som helst men jag har ingen ork, blir trött på mig själv.. Imorgon ska en svenska bok vara utläst, den är ifrån typ stenåldern så förstår ingenting förutom att det handlar om incest typ. På fredag ska en ekonomi uppgift vara inne och jag ska på genomgång om jäkla äcklig religion.......... Hatar att ha så mycket i skolan, jag trodde att gymnasium skulle vara en rolig tid, men nej nej. 


Nu ska jag se klart på Dallas med mamma sen ska jag lägga mig och sova. Imorgon börjar jag 10.30 så det blir sovmorgon för min del. 
 
103 dagar kvar till min födelsedag, WOHO!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious