Borta bra men hemma bäst!

  2012-09-02 / 22:56:19 / Vardag /
Nu är jag tillbaka hemma igen i lilla Karlskoga. Har haft en bra helg i Västerås fast han kunde ju haft en större säng haha. Har myst med söta ninen, jätte snäll och gosig var han. I dag innan jag gick på tåget så var vi på Jensens och Emil bjöd mig på mat, jätte myyys!


Var framme i Örebro vid 3, där stog mamma och pappa och väntade på mig. Vi åkte till MediaMarkt, XXL, Bauhaus och IKEA. Köpte 2 par träningstights och en morgonrock till mig och lite grejs på IKEA. Vi var och kolla hur vi ska ha i huset nu när mamma och jag flyttar in där. Mamma ska säga upp lägenheten i veckan så snart bor vi i pappas hus på heltid.


Ska alldeles strax sova för jag börjar tidigt imorgon. Som tur är så är måndagar dom ända dagarna som är långa, annars har jag sovmorgon eller slutar tidigt. Har inga speciella planer för morgon dagen förut att plugga och träna. Den här veckan blir det inget fusk med maten, veckan som varit har jag ätit skräpmat 5 gånger eller nått men det blir det ändring på. Träna varje dag och äta bra förutom på fredag för då blir det tjejkväll hos mig. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious