Everywhere

  2012-09-24 / 22:42:57 / Vardag /

Har haft en bra dag idag! Skolan var lite seg bara annars var det väl bra. Efter skolan åkte jag ner till stan med min hest (Jessica). Vi tog en fika på Som hemma och bara prata om allt möjligt, gick och kolla lite i dom alla stora och många affärerna vi har här i Karlskoga.

När jag kom hem så gjorde mamma LCHF mat, det var jätte gott och kommer nog klara det här bra. Har även bestämt mig att på onsdag ska jag köpa träningskort på Colosseum. Ska betala ett halvår sen så får vi en månad gratis. Jag och holmen ska börja med stenhård träning nästa vecka, träna varje dag förutom lördagar. Jag längtar redan tills man börjar känna och se resultat! Ska bli kul att ha en träningskompis istället för att träna själv.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious