Hej går du hit ofta?

  2012-09-12 / 23:58:43 / Vardag /

Ja jag vet att jag är sämst på att uppdatera men känns inte som största prioritet att skriva här varje dag.


Det är onsdag idag, torsdag om cirka gurka 10 minuter. Ligger i min säng och lyssnar på det underbara regnet (ironi). Dagarna som gått har varit sega som tusan. Minns inte vad jag gjort heller förutom att varit i skolan och tränat imorse. Tror jag har kommit in i en deppig period som jag alltid har på hösten. Allt bara är tråkigt och jobbigt. Jag önskar att jag kunde få tummen ur röven och verkligen börja träna på allvar men jag har ingen motivation alls. Mitt liv kommer sluta med att jag sitter ensam i en lägenhet på 200 kilo och har 15 st katter. Forever alone..


Ja idag är jag positiv som ni märker. Men imorgon är en bra dag för då har jag sovmorgon och jag får pannkakor. Skolveckans höjdpunkt, lätt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious