Someday

  2012-09-23 / 22:01:52 / Vardag /

Söndag igen, veckorna går fort som tusan. I fredags var jag ute och åt tillsammans med Felicia och Johanna. Satt där nån timme och prata om allt möjligt. Efter åkte vi hem till Johanna och kollade på gamla bilder och videos, helt sjukt hur man sätt ut en gång i tiden haha.

Igår fyllde mamma år så det var kalas här hemma i lägenheten. Smörgåstårta i stora lass. Även till middag igår och frukost idag. Hela dan idag har vi målat i huset och jag har övningskört också. Käka pizza förut och sen dess har jag legat och kollat på älskade one tree hill. Ska kolla på det resten av kvällen, det är så spännande!

Skola imorgon igen, ska plugga massa imorgon och på tisdag för jag har matte prov på onsdag och en bok ska vara utläst till torsdag. Funderar även på att köpa gymkort på Colosseum, vi får väl se hur det blir med det men antagligen blir det nått sånt för måste ta tag i träningen på riktigt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious