The week

  2012-09-06 / 23:01:27 / Vardag /

Nu har ytligare en vecka gått och det har gått super fort! Inte gjort så mycket förutom att plugga och tränat.


I måndags var jag ute och gick med Jessica, det blev nästan 7km. I tisdags så åkte jag tillsammans med Evelina Mathilda och Jessica och spela badminton i stråhallen, vann 3 av 4 matcher! Igår så var det första träningen på Colosseum, vi körde body pump. Jag kom knappt ur sängen imorse för jag har träningsvärk överallt! Idag var en vilodag om man inte räknar med vanliga idrotten i skolan. Har även fuskat med maten idag, åt pizza förut... Imorgon blir det också fuska, ska ha tjejkväll här hemma. Det ska bli jätte kul!!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious