5 Februari

  2013-02-05 / 20:50:55 / Vardag /
Gjort en liten förändring som ni kanske ser. Har bestämt mig nu att ta tag i det här igen. Försöka skriva nångång i veckan OM jag orkar och hinner. 

Har hänt en hel del på sistone. Jag har fyllt 18 år. Gjort krogdebut. Varit utan Emil alldeles för länge. Åkt skidor med skolan. Jobbat nästan varje helg i Januari. Blivit väääldigt väldigt skoltrött. Min älskade vovve har gått och blivit väldigt sjuk. Plus en hel del annat.


En liten sammanfattning vad som hänt den senaste månaden. Idag har jag varit hemma hela dagen, pga att jag håller på bli sjuk och andra personliga skäl. Niklas och Mathilda har hållt mig sällskap nu på kvällen så vi kolla lite film och hade mys! Imorgon hoppar jag över träningen för jag vill inte bli sjukare, så jag börjar inte i skolan förens 12.30. 



aschmanda

Va gärna med och tävla om ett presenkort på 500 kr mineralsmink! :) Enkelt och vara med!!

http://aschmandas.devote.se/blogs/24602535/taevling-vinn-presentkort-500-kr.htm#WriteComment

2013-02-07 @ 00:17:31
URL: http://aschmandas.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious