6 Februari!

  2013-02-07 / 00:19:28 / Vardag /

Startade dagen med sovmorgon till halv 10, upp och duscha och iväg till skolan. Käka en god lunch och hade sen 3 lektioner. Spela teater på ekonomin, jag var en samuraj och Abraham Lincolns fru, skojigt. Hade väldigt mycket diskussioner och Jossan blev så glad på oss för de är första gången vår klass har varit normal under en lektion på 2 år, applåder till oss!

Efter skolan vandrade jag runt i stora karlskoga i snöstorm och motvind. Inget jag rekommenderar men så blir det ibland. Och eftersom jag har flyttat nu så bor jag typ 287368 mil ifrån centrum och jag är så jäkla lat så allt blir tusen gånger jobbigare och längre. Kom hem, laga mat och sen dess har jag legat i soffan och tittat på tv fast nu ligger jag i sängen och ska sova! Börjar halv 11 imorgon så blir sovmorgon fast inte så länge :(:(:( blääää





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious