7 Februari

  2013-02-08 / 00:13:21 / Vardag /

Idag har jag varit 18 år i en månad, wow jag börjar bli gammal. Bara 1år och 11månader kvar tills man är 20år. Shit pommes alltså, det var inte länge sen jag var 13 år haha.

Idag har vi varit en liten klass, tror vi var 10st eller nått för resten var och spela fotbollscup. Lugna lektioner, väldigt skön dag. Sista lektionen så hade vi prov i psykologi, så timmen innan det fick vi att plugga. Jag och Mathilda gjorde det genom att fika, skräll. När vi hade slutat så hämta mamma och pappa upp mig så åkte vi till veterinären. Dom tog blodprov och röntgen bild på mollsan och hon har blivit mycket bättre nu säger dom. Blir så ledsen av att se henne må dåligt och veta att man inte kan göra nånting för att få henne frisk, så jobbigt när hon inte kan berätta om hon har ont eller nått...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious