Let her go

  2013-02-10 / 18:28:38 / Vardag /
Hallojs! Hur mår ni? Jag mår bra. Mår faktiskt väldigt bra idag. Har haft en bra helg med världens underbaraste kille, som tyvärr lämna mig idag för att åka tillbaka till Västerås. Ses igen nästa vecka då jag förhoppningsvis åker upp till honom och spenderar mitt sportlov där, iallafall några dagar. 

Min helg har bestått av massa mys och skratt med min knäppa pojkvän. Ätit god mat och bara haft det bra. Har även varit på stan med Jessica och pratat lite skit. 

Just nu sitter jag i soffan med datorn i knät och försöker plugga. Har prov i naturkunskap imorgon och ett grupparbete i ekonomi till onsdag. Ligger efter med 4 arbeten i skolan så försöker plugga så mycket som möjligt. Har tagit en paus med körkortet, hinner inte med det just nu. Måste prioritera skolan först. Körkort kan man ta när som helst så känner att det kan lika gärna vänta några veckor iaf så jag hinner ta tag i allt. 

Den kommande veckan kommer som sagt bestå av plugg. På fredag har jag studiedag och disco på kvällen så har en hel del med det att göra också. Små saker som måste fixas och allt måste dubbelkollas. Lördagkväll kommer jag att jobba, 15-23. Sen har jag lov hela veckan. 


En bra låt, kanske lite sorglig men jag älskar hans röst!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious